zamknij

Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Gdzie mam uzupełnić dane do dostawy wraz z numerem telefonu?

Prosimy się zalogować na konto. Następnie wejść w Twoje konto i DODAJ PIERWSZY ADRES.

Wystąpił błąd podczas zapłaty. Jak mogę opłacić zamówienie?

Wejdź do "Historia zamówień" następnie znajdź zamawiany produkt i kliknij "Zamów ponownie".

Czy wystawicie fakturę VAT?

Tak.

Czy mogę podjechać do sklepu?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Paczki wysyłamy w ciągu 24h (w dni robocze).

Czy istnieje możliwość dostawy do paczkomatu?

Tak. Prosimy wybrać odpowiednią opcję podczas zakupu.